17/11 Ammning

Mina tuttar vill inte riktigt vara med denna gången..vet inte varför kanske beror det på att jag tränar som jag gör..
En del säger att det kan bli mindre mjölk då, men då får det faktiskt bli det..För jag fixar inte att lillfisen ska ammas efter 1 ½-2 timmar. Hon får ersättning nu en eller 2 gånger om dagen, och sen ammar jag henne för då finns det mjölk så hon blir mätt.

Vet också att man ska pumpa för att det ska blidas mer mjölk i tuttarna men det finns inte tid till det...

Annars mår vi bra, Elly tycker om sitt babygym mycket, hon ligger och sparkar och slår :)
Viggo är lika go som vanligt, och i morgon är det hans tur att ta med en bok som dom ska läsa på dagis! Vi har 2 böcker som vi läser mycket här hemma får se vilken det blir!

Nu ska jag snart laga mat till mina pojkar, jag ska ju på spinning!



Kommentarer
Postat av: Birgitta Henningsson

Hejsan Linda, gillar hur du resonerar, det blir säkert bra. Krama de små. Kramar BH

2010-11-18 @ 12:47:56
Postat av: Linda

BH:Tack, vad gullig du är! :)

2010-11-18 @ 13:29:22
Postat av: Birgitta Henningsson

Tack. Kram

2010-11-18 @ 16:10:34
Postat av: mia

så höll jag på i 6 mån och när hon väl tog ersättning så har jag aldrig varit så lycklig i hela mitt liv.. kommer inte stå ut med andra barnet man blir ju knäpp.. kunde inte heller träna fick mindre mjölk =(



spinnar du i o-hamn?

2010-11-19 @ 10:54:37
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0