19/3 Lediga

Denna veckan har jag faktiskt bara jobbat i 2 hela dagar, ska till jobbet några timmar i morgon innan vi ska åka till mamma/mormor/svärmor för att hälsa på men även träffa Viggos "plast" kusin som också kommer på besök!

Som ni ser så är jag inte så bra på att uppdatera här...Livet här i Sibbetorp flyter precis som de ska. Dagislämning, jobb, hämtning, matlagning, och tvättning...

Tror redan dom flesta vet att Viggo ska få ett syskon men det är ju ingen hemlighet så ni som inte visste något vet nu :) Vi ska på ultraljud 30e så snart ska vi få se livet där inne..Konstigt att denna graviditeten har gått mycket fortare än Viggos, kanske beror de på att man redan vet allt och inte behöva  oroa sig?

Som jag sa innan så jobbar jag som en tok, och varför inte göra de när man kan? varför sitta hemma och ruttna och tycka synd om sig själv? det kommer man inte långt här i livet med...

Bjuder på lite bilder av charmtrollet..

 












Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Nämen va skojsigt. Då får man gratulera. Har haft mina misstankar av nåra av dina inlägg på fejan(fb)

:-)

Så stor han ser ut på bilderna Lilla Viggo. Det går ju så fort.

Ni får ha det så gött.

Kramis A-K

2010-03-19 @ 23:16:54
Postat av: Anonym

Grattis grattis vad kul

2010-03-22 @ 19:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0