30/12 Slut

Året är snart slut detta året har gått precis lika fort som alla andra, Mycket har hänt iofs, vi har blivit 4 i familjen vilket är helt fantastisk!

Men ni ska veta att det är inte alltid en dans på rosor, man är trött konstant men va gör de, vi kan ju sova när vi blir äldre..Fast då kommer vi säkert gnälla på barnen att dom sover bort hela dagarna :D haha

Nyårsafton ska vi spendera med Jesse och Jocke i mösnterås, mysa lite med mat och god dricka! Barnen ska givetvis vara med det...

Har ni några nyårslöften?

Jag har många, men en sak är säker jag ska fortsätta min kamp mot vågen det kommer ta tid men jag vet att jag kommer att fixa det kanske om ett år ska jag vara lite nöjd med mig sjäv iaf! Så hälp mig med det är ni snälla, jag behöver all pepp jag kan få, det är inte alltid så lätt att få tid till att träna  när man har två små barn. Det blir att man prioriterar annat tyvärr, jag tänker ofta tillbaka till den tiden då jag tränade minst 6 dagar i veckan med både spinning först och sedan ett pass på gymmet.. Det är inte riktigt så det funkar längre, men jag har fått en underbar sambo och två underbara barn det är mer värt än något annat! Men jag ska neråt jag vet att jag kan sådeså!


Kommentarer
Postat av: Åsa C

Ja du den där vågen ä fasen inge kul asså! köpte mig en crosstrainer i våras men den jäkla helvetesmaskinen!!! orkar inte med den helt enkelt! Ska nog köpa ett promenadband ist. Det är ju såå böki't å gå härikring på vägarna åså med barnvagn när de är snöslask.. näe fy. får nog bli ett sånt å svära på att de tar plats ;) sen får de bli å fortsätta viktväktarna men lite mer helhjärtat... Skrev in mig i mitten på sep å lite ha de ju hänt iaf -8kg. Kram

2010-12-31 @ 00:58:25
Postat av: Birgitta Henningsson

Linda, du fixar detta, du är så klok och skriver och tänker så vettigt,tillsammans är ni starka och då klarar man det mesta jag beundrar dig och din lilla familj. kramar......vet att du kämpar på

2011-01-01 @ 18:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0