5/5 Speedway

Pappa är på speedway och Viggo sover som en stock! Själv har jag donat här hemma och duschat efter att jag cyklat en mil, tog en halvtimme helt okej eftersom man inte är riktig form..haha...

Kommer inte ihåg om jag skrev att jag skulle köpa mig en cykelhjälm, tänkte att de kan va bra att ha de när man är ute och cyklar på dom stora vägarna, man är ju faktiskt inte så stor när det kommer en lastbil och susar förbi! Så till köpet av hjälmen, jag behövde inte köpa någon, jag fick en av Jesses mamma! Så snällt, nästa gång jag träffar henne ska hon få en blomma som tack!

Viggo fick ju lite kläder av morfar här kommer bilderna!


En t-shirt och en långärmad (stavas de så?) body


Och en jacka som lillkillen kan ha lite längre fram i höst

Nu ska jag kolla lite på tv i min ensamhet!


Kommentarer
Postat av: frida

fina kläder lille snutten viggo fick ;)

2009-05-06 @ 07:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0