4/5 Helgen

Ja, jag ska!
Sorry att jag inte skrivit något nu på några dagar som vanligt...hmm.. Vi va hos Per och Lisa i fredags spelade Buzz de va askul :) inte bara för jag vann några gånger utan för de va roligt..hihi på lördagsmorgonen åkte vi till Viggos mormor och Göran, efter vi varit där ett tag så åkte vi till morfar och hälsade på, blir ju tradition att gå och kolla lite på outletten, vi hittade lite och morfar var så snäll och betalade :) tack för det säger Viggo!

Nu ska jag snart åka och hälsa på Jesse lite, lägger ut lite kort senare ikväll, Viggo vill ha gröt nu!

Bilderna får tala för resten av detta inlägg...


Viggo hos morbror Johans tjej Linnea


Utforskar gräset lite.


Morsan i kubbspelet, farsan strippar visst :)


Morfar och Viggo


Viggos första fotbollsmatch!

Slutligen dagen hos Jesses mamma och den nya lilla bebisen!


Vill leka med hundarna!


Kommentarer
Postat av: Faster Tess

Ta av dig din trucker keps... ta av dig din trucker keps.. men guuu vad söt han e... miss u gays...

2009-05-07 @ 16:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0