26/5 Hipp Hipp Hura

Idag blir Viggo ½ ÅR! kan ni fatta de? Vi kan iaf inte förstå vad tiden tar vägen.. Mycket har hänt sen sist jag skrev. Viggo har sovit utan sina föräldrar för första gången, det va mormor och Göran som kom för att passa honom medans pappa och jag skulle gå ut och roa oss lite..det hade gått jätte bra allting men jag kunde ju inte riktigt släppa allt så jag ringde och smsade med mormor nästan hela kvällen :D

Idag tänke vi att Viggo skulle få prova att dricka ur en pipmugg, haha men han fattade inte riktigt hur man skulle göra tror jag han blev bara arg och ville ha nappflaskan istället, han lär sig nog de med snart. Kommer inte ihåg om jag skrev i förra inlägget om vällingen Viggo har inte tyckt om de men nu helt plötsligt går de bra, han tycker det är gott! Snabbt de kan ändra sig, och tur är att han kan dricka både de kallt och varmt för igår när jag kom hem från Frida så skulle han ha välling men då hade vi ingen ström, va utan stöm ett par timmar, men snäll som han är så åt han de kallt.

Idag blev vi hembjudna till Frida, hon skulle ha sin mammagrupp på besök och då fick vi också komma. Jag brukar ju inte vara där eller så :D! Hon bjöd på tacos och rabarberpaj, rabarberna måste varit från sibbetorp för dom va så goda. Haha, tack för de allt va jätte gott! Hur ska jag klara mig utan er så många dagar nu?

Viggo och jag ska åka ner till Emmaboda/Vissefjärda i morgon och stanna hela helgen då pappan ska till Göteborg och roa sig!
Lite planer har vi iaf, morbror Johan och vi ska åka till stan på fredag måste handla lite "sommarkläder" till killen..
Ska se om jag hittar något fint att ha på honom på lörda då vi ska till våran fotograf Mattias för att ta lite 6 månaders kort.

Nu kommer lite fina bilder på halvårsbarnet!


Hur gör man då :D

Glömde ju nämna att vi va hemma hos Viggos farmor och farfar i torsdags bara över dagen såhär snygg va han då!


Haha kolla öronen :D


Bada är roligt


Såhär ser man ut när pappa ger gröt, tss

För övrigt så sitter Viggo som en kung nuförtiden, han lärde sig snabbt!


Kommentarer
Postat av: frida

Stora killen har han ju blivit ;)

2009-05-26 @ 19:15:17
Postat av: frida

Och du hur ska vi klar oss utan er ;) kramiz

2009-05-26 @ 19:16:07
Postat av: Christin&Anton

Grattis Viggo

2009-05-26 @ 19:20:49
Postat av: Morfar

Grattis Viggo vi syns ikväll

2009-05-27 @ 06:33:11
Postat av: Sofie

åh vad han är söt, ja tiden går ju på tok för fort.. Ta vara på tiden :D KRAAAM

2009-05-27 @ 20:40:52
URL: http://sofien.blogg.se/
Postat av: Marie

Grattis Viggo på halvårsdagen! kram från skåne

2009-05-28 @ 15:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0