31/3 Besök

Idag har vi haft besök av Viggos gammelfarmor och gammelfarfar, jag tycker det är himla roligt när dom kommer med tanke på att jag ALLTID har haft en nära relation med dom. Dom hade med sig en body och byxor till Viggo, farmor hade även stickat en tröja till honom som han ska ha när han blir lite större.

Som ni vet så brukar vi ju gå på babysim på tisdagar men denna veckan fick vi strunta i de då Viggo fick besköka Vårdcentralen för första gången igår. Han har fortfarande sin förskylning kvar, så jag fick en tid för undersökning dom kunde inte hitta något allvarligt dock hade han lite slem i luftrören. Vi fick ett recept utskrivet på bricanyl, hua tänkte jag morfar tar ju sånt och jag vet att man kan få hjärtklappning av de, ojoj. Men han ska ju bara ha en liten dos, 1,5 ml tre ggr dagligen i sju dagar. Det är flytande och luktar som hostmedicin.

Nu har jag även tvättat bilen då Thobias la på sommardäcken i morse men han "hann" inte tvätta bilen haha, jag gjorde de men kan säga att det är inte lätt när man är en tvärhand hög så jag fick hämta mig en pall...Ikväll ska Viggo och jag på promenad med Christin och Anton.

Ska ta lite kort på kläderna Viggo fick senare ikväll..

tack så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0