29/3 Tre rätters

Middag bjöds det på här hemma igår. Det va pappa och "fadder farsan" som bjöd sina underbara sambos på middag, dock va de Jesse och jag som bestämde att dom skulle laga mat till oss...haha

Om vi ska säga något om lillkillen så är han snufsig fortfarande, han hostar slem, det är bra har jag läst någonstans? men annars tycker jag han är som vanligt glad och så...


Kolla vad duktiga!


"Fadder morsan" leker med Viggo...

Dukningen va de ända vi flickor beövde göra



Förrätt:Tomat bruschetti (vet ej stavningen)


Varmrätt: Potatisgratäng med fläskfilé gryta och sallad.
(Bilden blev inge vidare men jag fick gå upp och lägg lillkillen och när jag kom tillbaka så såg de ut såhär :-) )


Efterrätt:Kladdkaka med vitchokladganach på.
Det blev lite för sött med den vita chkladen på, men helt okej.

De va nog bilderna från kvällen som gick igår, Viggo somnade vid halv 8 så vi hade hela kvällen för oss själva, vi kollade på robinsson, man skulle ju släcka ner vid halv 9 till halv 10 igår, vi gjorde de men hade tven på, så lite bidrog vi med iaf...
Ni glömde väl inte ställa om klockan inatt? Vi fick göra det redan på kvällen annars hade pappan kommit försent till mötet han är på idag, han åkte hemifrån vid 6 i morse, skulle åka till Huskvarna på plöjningsmöte!
Viggo och jag väntar på att mormor ska komma på besök idag, va tre veckorsen vi träffade henne nu...

Måste bara få säga en sak också HV vann över Frölunda igår, det betyder att HV är i final, jag och Viggo tycker att de va bra men inte pappan :-P

Ha en trevlig söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0