24/3 Ikea

Pappan i familjen va bätte idag...Han fick väl bara en släng av något! Så när jag och Viggo vaknade vid kvart över 6 idag så bestämde vi att vi skulle åka till kalmar och Ikea, för att inhandla en stol. Thobias var lite sådär men jag tyckte att han kunde följa med och de gjorde han med så nu jobbar han em idag...

Vi köpte stolen antilop och Viggo sitter som en kung i den :-)
På torsdag ska fyller ju lillkillen 4 månader, då har han blivit så stor att han ska få smaka på lite mat, så vi inhandlade lite skedar och tallrikar idag med. Sen slank de ju ner lite till som en ram som vi ska ha till ett jätte fint kort på Viggo. Så när vi kom hem skulle jag sätta i det och tror ni inte att klumpiga jag spräcker glaset...SUCK....jaja inget att göra åt..

Bilderna på Viggo får avsluta dagen. Lägger även upp en liten film på när Viggo försöker härma Thobias, lite kul för Thobias skrattar lite mycket i början..hihi...


Titta jag kan sitta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0