12/3 Heldag

Måste bara börja med att skriva om en sak, vet inte om ni som läser har hört att det har snackats mycket om bloggvärlden nu idagarna? Själv lyssnade jag på radion igår och då diskuterade dom om de va rätt eller fel att skriva om sina liv..
Själv har jag hört från ganska många att "varför har ni en blogg om eran son?" och vi svarar att det är för att våra nära och kära som bor runt om i hela landet ska kunna se Viggos framsteg och så de kan se hur han växer..Som svar får vi ändå ibland att det är konstigt att ni kan lägga ut bilder osv..Men för oss är det inte konstigt, jag kan inte påstå att vi skriver några saker som handlar om vårt privatliv mitt och Thobias? Denna bloggen handlar ju om Viggo, och vad vi gör med honom om dagarna..bla bla bla...Så ni som inte tycker det är bra med att ha en blogg om sin familjemedlem behöver ju faktiskt inte va här inne och läsa!!
Vi tycker iaf att det är en bra idé!

Idag kommer jag mest lägga ut lite bilder på hur dagen har sett ut...
Den började med öppnaförskolan där vi träffade andra bebisar och mammor, sedan gick vi vidare till mitt gamla jobb för att hälsa på..Alla blev så glada över att få se oss, Viggo va som vanligt en glad skit och log mot alla som tittade på honom (redan uppfostrad)
Sedan åkte vi till mönsterås och Jesse och Chrille för att vi skulle ut och promenera :)
När vi kom tillbaka va de ishockey på tv pappas lag Frölunda vann över Chrilles lag Luleå så de va lite delade meningar om vilket lag Viggo skulle hålla på... :-)



Yrvaken men är sugen på leksakerna..


Lucas och hans mamma Frida träffade vi idag


Vi träffade Anton idag med!


Viggo hos en av dom gamla..


På promenad.


Grabbarna som va 20 m bakom :)


Sen blev det mys i soffan..


Pappas lag va?

I morgon ska Viggo få sina första sprutor..huajaj va otäckt!


Kommentarer
Postat av: Tess faster!!

FOLK som har åsikter... NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!!! Viggo är ju världens sötaste och självklart är det upp till var och en om man vill skriva läsa osv om vad man vill.. Tycker att det är mkt bra att sådana saker finns.. Hur ska jag hinna med att se hur stor Viggo är osv.., Perfekt idé Linda o Bror... (sen skriver ni ju inte om privata privata saker så detta är helt ok) Var tvungen att lägga mig i o rösta FÖR!!!!! puss o kram på er

2009-03-23 @ 11:04:11
Postat av: Tess faster

FOLK som har åsikter... NI ÄR BARA AVUNDSJUKA!!! Viggo är ju världens sötaste och självklart är det upp till var och en om man vill skriva läsa osv om vad man vill.. Tycker att det är mkt bra att sådana saker finns.. Hur ska jag hinna med att se hur stor Viggo är osv.., Perfekt idé Linda o Bror... (sen skriver ni ju inte om privata privata saker så detta är helt ok) Var tvungen att lägga mig i o rösta FÖR!!!!! puss o kram på er

2009-03-23 @ 11:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0