11/3 Besök

Dagen idag började redan klockan 6 i morse, då tyckte Viggo att vi skulle vakna...Hade inte så stort val men vi låg kvar i sängen och bubblade lite och så somnade jag igen..Viggo låg vaken en stund men sen så sov han men ett par timmar till...

Vi har också varit ute och gått ett par gånger idag i det sköna vädret, det är verkligen skönt nu när det är sol ute!
När Viggos pappa kom hem så åt vi lite och jag gick ut igen för att jogga en liten runda dock va de inte lika skönt ute på eftermiddagen det va faktiskt minus ute så det stack bra i ansiktet...

Vi har haft himla trevligt besök ikväll, Christin och hennes söta lilla son Anton kom en runda, vi "vuxna" åt scones och drack te och pratade skit... :) Tack för trevligt sällskap...Jag tycker det är himla kul att man har träffat lite folk nu, kännde ju inte en käft när vi flyttade hit :) Bra att skaffa barn..hihi

Viggo har suttit lite i sin hoppgunga idag det ser lite roligt ut för den är alldeles för stor för honom ännu men ack så söt...
Vi har även fått in lite rutiner nu somnar han mellan halv 8 och halv ni i SIN säng det är så skönt, för när han låg i våran säng så fick vi ju inte plats..hihi...

Viggo stoppar sina händer i munnen HELA tiden, det är verkligen svårt att få ett kort på honom då han inte har handen i munnen...


En glad fis men handen i munnen...


Viggo kollar stort på när Anton sitter i gåstolen...


Brum brum...

I morgon ska vi på öppna förskolan sen tänkte jag att Viggo och jag skulle gå och hälsa på de gamla jobbet :)

nattinatti


Kommentarer
Postat av: Anna

det där med att jämföra. Det blir nog så vare sig man vill eller inte :) Jag lovade att jag inte skulle göra det, men... det blir ju så iaf :)

2009-03-11 @ 21:48:26
URL: http://alexandersliv.blogg.se/
Postat av: Mormor

Ha,ha har du stoppat in honom i en påse,ser ju för roligt ut!

2009-03-12 @ 07:23:41
Postat av: Anna

Babysittern är från Ullared va? Vi har en likadan :) Kanonbra är den iaf, det var de jag ville sägea :)

2009-03-12 @ 22:32:37
URL: http://alexandersliv.blogg.se/
Postat av: Linda

Anna: ja den är från ullared :) vi är också jätte nöjda med den!

Mormor: Ja han ser allt lite rolig ut

2009-03-13 @ 08:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0