27/6 ULLARED

Äntligen va de dags för Frida och mig att åka utan barn till ullared för att handla på oss allt möjligt. Konstigt är det att när man åker dit så ramlar de ner mer saker än vad man tänkt sig dock köpte jag inget onödigt faktiskt va de pappan i familjen som fick mest! men de är han värd!

Färden började med att jag åkte och hämtade bruttan klockan 4 på morgonen, vi han inte så långt innan jag får tvärnita för ett litet rådjur, pang sa de mitt i fronten på bilen. Tur nog så blev det ingen skada på verken bilen eller de lilla djuret och vår färd kunde fortsätta utan några bekymmer...Vi va framme i ullared som planerat kom in i varuhuset klockan tio över sju, inget folk att tala om då det va lungt och skönt, sedan gick vi ut och lämnade lite i bilen och sedan in igen, och ut igen och då tog vi och åt lite bakadpotatis med kycklingröra det va gott!
Sedan gick vi in en runda till för att få med oss de sista, och bilen rullade från Ullared vid halv 1.
Jag kan inte säga annat än att man blev seg av att vara uppe tidigt och sedan köra både hem och dit, men Frida ville inte köra och jag gör det gärna! :) hade ju trevligt sällskap då går ju allt.

Vi fick stanna några mer gånger på vägen hem så tror att vi va hemma runt halv 5!

Gubbarna hade haft de bra utan oss, (inget jag tvivlar på) men de va skönt att komma hem tidigt så man kunde plocka upp allt man handlat och så!

Vi hade en TOPPEN dag bara Frida och jag ME LIKE!
Tack gumman!

Nu får ni se lite bilder från färden!


På vägen dit


pigg som en lärka


Kanske lnte lika pigg här va?


Kaninen ;D


Packningen


Och lite till

Det va tur att vi åkte själva som ni ser hade ingen annan kunnat få plats :D


Kommentarer
Postat av: frida

Säger bara en sak fy fasen vad kul de var att åka med dig, lika lättsamt som vanligt bruttan. Och du vilka fina bilder thithi.. kjamiz

2009-06-29 @ 21:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0