2/6 Tisdag

Sorry! Jag har inte riktigt haft tid att sitta här och skriva, kollade igenom kameran också och jag hade bara tagit några få kort på Viggo när vi va och kollade på morbror Johan när han spelade fotboll, inte så kul kanske!


Köpte ju en massa kläder med men har inte tagit några kort på de heller, jag lovar att jag kommer lägga ut bilderna från fotograferingen på torsdag hoppas jag får skivan på posten då!

Idag har jag tvättat alla mattor i huset hängde ut dom men dom hann inte riktigt torka och VIPS så kom regnet, så nu är dom verkligen inte torra...Vi har även varit hos Frida med familj gubben är med hemma för att måla om huset det blir jätte fint, flitiga!

Fick reda på IDAG klockan 10 att de va mammaträff klockan 12 i Mönsterås, inte så motiverande kan jag ärligt erkänna.
Då åker vi heller till vår vän Frida där har vi alltid kul och man känner sig alltid välkommen oavsätt om man kommer i mjukis och osminkad som om man kommer i de finaste kläderna!

Viggos tand kommer upp mer och mer, så söt han är lilla killen, han har också lärt sig att köra bil, det bara sprutar spott från munnen! Det är mysigt!

Jag har blivit mamma, det betyder att man numera firar morsdag i denna familjen också! Jag fick tre jättefina rostfria skålar, och ett kort, de va gulligt av dig Viggo (Thobias)
Tack för de...

Har inte så mycket att skriva, dagarna går och vi mår bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0