18/6 Midsommar stök

yes. jag har börjat städa lite uppe så inte våra gäster får en allergisk attack när dom ska sova hos oss :D

Hade lite besök idag, dock stannade dom inte så läge kom hit och åt sen åkte dom igen! tss men de va trevligt att ni kom mamma bror och Linnea va de som va här.
Frida, Lucas och lilla Bella kom med för att mamma skulle se vem de är jag umgås med hela tiden..hihi

om vi ska komma till midsommar nu så vill jag bara säga några få saker.

Gud vad jag tycker det är skönt att ha barn, man slipper åka till öland och försöka tycka det är roligt att dricka en massa i flera dagar, det har aldrig varit mig grej, förstår inte vitsen med att supa sig asfull i 3 dagar.
Men visst har jag varit på öland och hyrt stuga och druckit mig full, men bara en dag.
Tänk så många som råkar illa ut! Själv va jag mest rädd när man gick på campingarna bäst va de va så ringlade de någon full människa på en när man gick, och tänk på alla dom som råkar illa ut.
Antingen blir de våltagna, knivhuggna eller skärda av krossade glasflaskor....usch vad jag tycker de är otrevligt.

Därför tycker jag ännu mer om Viggo just när det är sådana här "högtider"

Vi ska ha den bästa midsommar på många år! Ellerhur?

Kommentarer
Postat av: frida

klart det ska bli den bästa ;)

2009-06-18 @ 19:18:28
Postat av: Anna

vad roligt att du skriver så om midsommar, Victor och jag tycker PRECIS likadant :)

2009-06-20 @ 20:43:20
URL: http://alexandersliv.blogg.se/
Postat av: Faster Tess

men en midsommar på öland när man är som fullast och ringlar omkring som mest hittar man MANNEN i sitt liv.. tihihi..



Puss på er

2009-06-22 @ 12:46:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0