30/7 Jobb

Jaha nu va det ett tag sen jag skrev igen, uscha tiden bara rinner iväg verkligen...
Men mycket har hänt sen sist, vi har varit i Göteborg med Jesse och Chrille, Viggo fick stanna hemma hos mormor och Göran..

Vi sov på hotell, va på Liseberg och gick på stan men fy vad det va folk iofs inte så konstigt va ju mitt i "industri" semestern det va underbart att få en hel natt på hotell dess utom både Thobias och jag sov som grisar :)

Jag har även börjat jobba lite på nätterna, kör tidingen faktiskt roligt men visst de känns att man är trött men som sagt roligt att ha lite annat att göra med! Det behövs..

Igår så va vi på Klämman och Bulten så Jesse och Chrille va barnvakt åt killen, det hade gått jätte bra han är ju så snäll vår lilla unge, bara skrattar och ler hela tiden!

Idag är det F-grupp och jag är bjuden! Får ta och åka dit en stund typiskt bara att det är samtigt som Viggo brukar sova och jag skulle behöva ta tillvara på alla tillfällen som ges men men det får gå ändå!

Lägger upp bilder senare (kanske)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst e det trevligt att bli bjuden..!

2009-08-01 @ 07:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0