8/1...2009

Det nya året har börjat i en väldig fart...jag har inte haft tid till att sitta här iaf...men nu kanske det blir lite ändring på de...

Nyårsafton blev lyckad...lägger upp bilder när jag skrivit färdigt... :)
Viggo har hunnit bli 6 veckor och några dagar tiden går verkligen fort, han ler nu hela tiden känns det som, tyvärr har vi inte fotat det ännu, men hu va gullig han är då... :)

Själv har jag börjat träna nu vilket känns skönt..nu ska vi få samma form som för några år sen :P

Jag vet knappt va som har hänt nu sen jag skrev men dagarna rullar lixom på hela tiden, från morgon till kväll...Vi skulle börja sån där föräldrar grupp i med andra bebisar i morgon men dom ringde och sa att vår BVC ssk va sjuk så de va inställt, så ska vi väga på måndag...jag tror våran lilla kille har blivit stor nu, det märks att han väger mer nu, inte minst när man ska bära han i bilstolen...vilken tur att morsan är på gymmet och pumpar muskler :D hahaha

Jag blev trött på julen idag så jag kastade ut våran julgran, men den har skött sig inte barrat så mycket...men nu är julen slut tomtarna är nere, bara ljusstakarna som får vara framme ett tag till..måndag kanske eller söndag får se :D hihi



Kolla killen snyggast på nyårsafton helt klart :)


Chrille i kastrullen...Fläskfile med vitlök och örter himla gott!!


Jesse i högsta hugg med förrätten..


Lite roligt kort på farsan..men ack så vacker...


Själv såg jag ut såhär nyårsafton

De va ett urplock av bilder från den trevliga kvällen...här kommer lite mer bilder på vår fina son...


Ser skönt ut..


Pappa som tagit kort litet leende kanske?


Här tränar vi huvudet i gymmet, han är jätte duktig

Så de va allt jag hade för denna gången hoppas inte att de ska ta så lång tid innan jag skriver nästa gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0