11/1 Dansat ut julen....

Det heter ju så men vi har ingen sådan tradition i våran familj, julgranen åkte ju redan i veckan och nu är alla ljusstakar och gradiner nere med, nu är det vardag och väntan på våren...

Så dagen idag har varit städdag, jag har skurat och dammat....Viggo har varit glad försökte fånga de på bild och lyckades lite iaf, jag va och tränade på fm då pappa och hade besök av sin kompis Pålson, när jag kom hem va Viggo vaken och jag gick till han där han låg i soffan då drar han på värsta smilet, så sööt han är.....han va glad att se sin morsa igen haha...
I morgon ska vi åka och väga oss om BVC Tina är frisk, hoppas det för det är ett tag sen nu så de ska bli kul att se hur mycket han har gått upp.....

Lägger upp lite bilder på när våran son är hur gullig som helst, han ler ju :D



'





ett gott skratt förlänger livet, är det inte så??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0