11/2 Vinter?

Ska vi få vinter nu?? lite sent tycker jag snön den faller utanför och det är snorhalt på vägarna...Jag är ganska sen jag med här på bloggen :P Vi va ju i skåne på dop i helgen det va mycket trevligt..Viggo växer och står i han är så söt, när det är en fis på gång så börjar han tjuta sen när den har kommit ut så tar det en liten stund sen är han gla igen...

I morgon ska vi på föräldrargrupp igen, massage står på schemat och vi tycker de ska bli mysigt...Sen är det fredag igen och på lörda är det alla hjärtans dag vilket vår familj ska tillbringa i Ukna hos Viggos farmor och farfar, inte så lätt att hitta på något bara pappan och jag, blir ju lite låst när man ammar....men vi är lika glada för det, vi har ju varandra alla andra dagar med inte bara just den 14e februari som man måste mysa? eller vad tycker ni?

Jaja vi har inget babysim denna veckan och inte nästa heller...denna veckan hade skolan idrottsdag och nästa är det ju lov..lite tråkigt men vi får bada här hemma med Viggo...

Jesse, jag och Viggo va i kalmar igår för att se om vi hittade något som vi kunde ha på oss på dopet...Jag hittade faktiskt en skjortklänning som jag kunde ha...
Pappan ska åka och träna innebandy så min träning fick vänta idag, iofs så va jag ute och joggade med vagnen idag :D haha det gick faktiskt bra...men de va nog tur att ingen såg mig. dom hade nog skrattat då...


Moa så fin i sin dopklänning


Kolla vilken gla fis...

Morbror Johan hade kameran i bilen på väg till skåneland och så fotade han den snygga morsan, svart vit...


Söt som socker..*fniss

Kommentarer
Postat av: Åsa

Sikken gla skrutt ;-)

2009-02-25 @ 10:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0