7/8 GI

jösses vad har jag gett mig in på?

Men jag satt och funderade lite över hur jag ska försöka komma i den formen som jag hade när jag träffade Thobias och kom fram till att GI kanske skulle funka, iofs så vet jag inte men jag måste försöka för det håller inte längre känner jag..

Blev sambofet närvi flyttade ihop och sen har det stått still, sen blev jag gravid och vips så gick jag upp 24 kg :O
Har bara ett kvar av dom så de ska jag ju inte klaga på men även om det bara är ett kg kvar så finns det mycket som har ändrats med kroppen, handtagen tillexempel, visst har jag alltid haft lite mage men jag har ALDRIG haft dessa handtag som jag har nu.. Vill verkligen bli av med dom nu så nu har jag gett mig fan på de, och Thobias ska stötta mig!

Tyvärr så kanske inte starten är den bästa, med tanke på att Frida och jag ska ut och skaka rumpan i morgon, men jag måste försöka iaf! Kul ska vi ha det i morgon, jag tror inte jag har varit ute på krogen på 2 ½ år eller nått..haha :D

Nä nu blir det att hoppa i säng ska ju upp om 4 timmar igen....



Kommentarer
Postat av: Morfar

Lycka till jag tror du fixar det

2009-08-08 @ 09:03:36
Postat av: frida

tack för en trevlig kväll igår ;)

2009-08-09 @ 13:37:14
Postat av: Sofie

Det är väl inga problem för dig.. bara kämpa på !! Jag har hört att VV ska vara bra. Jag tänkte jag skulle börja där sen! Det är ju värt att prova iaf !

2009-08-09 @ 21:05:38
URL: http://sofien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0