11/8 Kalmar Oskarshamn

Yes dagen började med "försovning" tur du rigde frida, annars hade det gått ännu fortare in till Oskarhamn..Frida och jag skulle ju in fixa våra naglar gud va fina vi blev! Men måste erkänna att det är lite svårare att skirva här på datorn men man vänjer sig nog.
Undertiden vi va i o-hamn så tog Thobias med sig Viggo och åkte till kalmar dom skulle köpa present till mig söta som dom är...Dom va iväg hela förmiddagen och jag kom hem innan dom...Det hade gått jätte bra, dom hade varit på mc donalds och ätit där hade det varit en tant som suttit och lekt med Viggo och som vanligt så bara ler han ju mot alla :D hihi

När dom kom hem så kom dom med denna...


Jag fick blommorna idag för han kunde lixom inte gömma dom sa han, visst va dom fina?
Han är bra goo min karl.!

Viggo hade också fått en liten present av pappa idag


Nalle phu!

Åh jag läntar till i morgon hihi, undrar vad han hittat på :) Nu ska jag städa av lite..



Kommentarer
Postat av: Christin

Så gulligt! Ja med nya naglar så skriver man lite illa ett tag :) Ska ni på träffen i morgon eller blir det firande för hela slanten?

2009-08-11 @ 19:22:44
Postat av: frida

Tobbbe vart ju duktig på att ta en super fin bukett med blommor till dig och lille viggos nalle puh så sött.

Haha för mig går det ännu bättre att skriva nu när jag har bättre och finare naglar hihi..

Ja de é tur att du har mig... OCH jag DIG.....

2009-08-11 @ 20:25:11
Postat av: Mormor

GRATTIS på födelsedagen lilla gumman! Vi ses i eftermiddag!

2009-08-12 @ 07:14:50
Postat av: Morfar

Grattis Linda på högtidsdagen. Ja må hon leva uti hundrade år Hurra Hurra Hurra Hurra.

2009-08-12 @ 08:40:29
Postat av: Sofie

Åh vilka fina blommor !! Grattis i efterskott!! Hoppas du hade en bra födelsedag !



Jo bara man ger sig fan på de så funkar det nog med vad som helst !! Amning är ju de bästa har jag hört..



Kraaaam

2009-08-14 @ 16:00:55
URL: http://sofien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0