21/4 Tisdag

Idag är det avslutning på simmet, pappa ska också följa med idag, dock kommer han lukta svinskit när vi ska plocka upp han på åkern :) Han fick köra bajs idag istället för att vara i skogen, han tycker de är kul med lite omväxling. Fast jag tycker det är mindre roligt när han kommer hem å luktar skit ;)

Viggo fick ju smaka glass av sin far i fredags här kommer bilderna, kommer lägga ut fler bilder ikväll på när vi badar igen.


    

Jaha nu är det kväll och vi har badat, varit en snabbis hos Frida och på promenad med Christin...Nu har jag tagit mig ett bad i bubbelkaret med Viggos badolja så nu har jag lika len rumpa som han ;)

Vi tog bilder under vattnet idag men har ej fått dom ännu men så fort jag får dom så kommer dom upp!
Viggo fick pröva att ha flytväst på sig idag han tyckte de va kul verkade de som för han plaskade och sprattlade med benen :) så kul att se vilka framsteg han har gjort, första gången vi va så va han ju så liten och sov nästan när vi va i vattnet..tss

I morgon ska vi åka och hälsa på Jesse lite ett tag sen vi sågs nu, tiden räcker inte till!
Kanske blir de promenad med Christin i morgon med om hon har tid? Så skönt att röra på sig, och vi går "vår" runda snabbare och snabbare!



Pappa och son!


Tyvärr lite suddig då vi inte har någon videokamera utan bara vanliga kameran.

Med de vill jag säga att vi önskar oss en sån :D haha

hej på er.!

Kommentarer
Postat av: frida

de va gott kan jag tro

2009-04-21 @ 13:23:49
Postat av: Åsa

:D Haha se de positivt, ni ska ju bada idag så då ha ju lukten försvinnit tills ni ska krypa i säng ;)

2009-04-21 @ 13:35:07
Postat av: Mormor

Ha,ha det sägs ju att en "redig" karl ska lukta lite gödsel.

2009-04-21 @ 15:58:54
Postat av: Anonym

Frida: Gott? :D



Åsa: Ja men det värsta är ju att han fortsatte köra skit efter badet :O



Mormor: Tihi han är ju en redig karl min "man" :)

2009-04-21 @ 17:02:16
Postat av: frida

glassen alltså

2009-04-22 @ 06:15:31
Postat av: frida

glassen alltså

2009-04-22 @ 06:15:52
Postat av: Christin&Anton

Tänk att jag inte kan va tyst ;) ja promenad sitter fint idag me..

2009-04-22 @ 06:36:27
URL: http://erlandssonjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0