19/4 Oj

Oj i fredags hade vi hela 81 besökare :) Vad kul! Helgen har varit mycket bra vi har haft både faster Therés hennes sambo Philip och morbror Johan på besök! Allt har varit helt perfekt Viggo fick lite kläder en mössa och en napp av faster, nappen va de en dödskalle på!

Vi har mest umgåts och haft de mysigt, morbror Johan, Viggo och jag va i Oskarshamn i lördags och tittade lite, köpte två lite större pyamas till killen, och ni ska få se vad han fick mera! Lägger ut lite bilder från helgen.



Kolla vad cool han blev i sina nya solbrillor!


Philip och pappa med en ledsen Viggo.

Det med att Viggo va ledsen på detta kortet är att han har varit lite känslig mot Philip, han har en liten grövre röst som han reagerade på, inte nog med det så när han blir så ledsen så är det nästan bara mamma som gäller, mysigt men inte ska han redan börja bli mammig? :)


Faster och killen vilar lite!

Morbror Johan hamnade inte på bild eftersom han tog korten....

Tack för en underbar helg!

Kommentarer
Postat av: Christin&Anton

Åh sötingen.. blev så tuff :) I morgon blir det att plaska!

2009-04-20 @ 05:11:57
URL: http://erlandssonjonsson.blogg.se/
Postat av: Mormor

Vilka häftiga solglas han har fått!Den coolaste killen i Sibbetorp!

2009-04-20 @ 07:04:19
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Rösta på veckans blogg!

Jag är en av finalisterna i månadens blogg hos http://jsomijulia.se/finalisterna-for-mars-och-april/#Kommentera .

Hade varit så sjukt underbart om du ville rösta på mig. Rösta på mig och jag röstar på dig någon gång :)

Rösta på Tonårsliv by Leonora :)

2009-04-20 @ 07:07:50
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: frida

en redig liten hårding

2009-04-20 @ 07:36:45
Postat av: Anna

Såna glasögon har alexander också. Jag kan inte riktigt bestämma mig för om dom är söta eller riktigt riktigt fula :P

2009-04-20 @ 19:08:57
URL: http://alexandersliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0