16/4 Ny vikt

Ojoj vilken dag! Nu är Viggos mamma trött :) Först på fm åkte Viggo, Anton, Christin och jag till Mönsterås för att gå på f-grupp..Efter de så fäljde vi med in till Christin ett tag drack lite kaffe tack för det!
Sen åkte vi hem för att slänga i tvätt och hämta hunden för Frida ville vara så snäll och bjuda på våfflor, tack för det också!
Ni är så underbara, känns som om vi bara kommer till er hela tiden men ni vet ju va vi bor med :) bara till att komma, dörren står alltid öppen för er!

Vi vägde ju lillkillen idag och han vägde 7,410 g de ni!

Fick också ett sms om att kläderna hade kommit fråm me&i men måste åka till Högsby för att hämta dom, suck!
Lägger ut lite bilder det är nog allt jag orkar just nu..



Hallå kompis!


Anton vet att man ska titta i kameran :)


Lucas han kan dricka själv han!


Å så mamma Frida


Slutligen en liten fundersam Viggo

Jag va och hämtade kläderna till Viggo, sedan åkte vi hem och åkte igen, vi drog till Christin igen för att promenera lite!´Inte så lite heller vi gick å gick..jag känner att jag har ben nu iaf, tack för de.


Lite stor är tröjan allt, ser ut som han har en tunika på sig :) Men ack så söt.


Kolla så himla söt han blev!




Kommentarer
Postat av: frida

TA BORT BILDEN PÅ MIG FYYYYYYYYYYYYYYY

2009-04-16 @ 18:13:48
Postat av: Linda

Frida: Tihi du är ju söt som socker.

2009-04-16 @ 20:57:20
Postat av: Anonym

Åhh så fin i kläderna!

2009-04-16 @ 21:08:38
Postat av: Mormor

Han blev urgullig i kläderna!Han växer så det knakar. Till helgen får du vila lite, idag kommer ju morbror Johan till er, han kan passa Viggo så du får sova lite. Kram

2009-04-17 @ 07:21:35
Postat av: frida

passade ju lilekillen perfekt

2009-04-17 @ 08:21:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0