18/12 Inte många knop...V 22 dagar

Idag har vi inte gjort för mycket, Viggo och jag steg inte upp försen 11 idag :) Jag hade huvudvärk därför blev det att dra sig idag...men jag resonerade att det inte gjorde så mycket :P när vi väl hade kommit upp så gick vi ut en runda liten runda, men vi kom ut iaf och Viggo va nog lika trött som sin morsa idag för han somnade så fort vagnen började rulla


Sover gutt i vagnen..

Viggo sov ju som sagt när vi kom tillbaka med så jag tog fram damsugaren lite och tvättade en maskin också, sen åt jag "frukost" halv 1 haha...
Sen vaknade grabben och vi mös lite i soffan framför skidskyttet, men jag kan inte säga vem som vann osv för vi somnade :D
Pappan i familjen skulle komma hem senare idag och jag visste inte när därför började vi inte laga mat...men han kom hem vid 5 och då va han trött och jag pigg :) så jag började laga mat och Viggo och han la sig i soffan och somnade :D


Snuffe har en skön stil :)

Nu när vi har ätit sitter vi i soffan igen och lill grabben ligger i sin babysitter och har hicka som vanligt :D
Senare ikväll innan det är läggdags så ska grabben bada :)

I morgon är det fredag igen, och då är det 5 dagar kvar till tomten kommer...


Kommentarer
Postat av: Mikaela Lundmark

Grattis till den lille! :)

2008-12-19 @ 13:26:19
Postat av: Linda

Mikaela: Tack så mycket! Hur är det med dig?

2008-12-19 @ 15:30:14
Postat av: Anna-Karin

Grattis Grattis till lill killen.

Gud så söt han är :)

Vi har varit och hälsat på Moa i helgen. Oxå en liten sötnos : ) Och då fick vi reda på din blogg. Så kul att att få se Viggo på bild. Hoppas vi ses snart.

Nu får ni ha en riktigt god jul och ett riktigt gott nytt år. Mys på :)

Mvh A-K med familj

2008-12-21 @ 21:13:00
Postat av: Linda

A-K: Tack så mycket!! och kul att ni med har hittat hit :) Hoppas allt är bra med er nu innan julen? Du får hälsa dom andra så får ni med ha en God Jul och ett Gott Nytt År!!!

2008-12-22 @ 21:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0