17/12 Kroppkakor V 21 dagar

Dagen började med att vi tog det lugnt, provade lite kläder en fin tröja som Viggo fått av sin farmor och farfar, även byxorna är en gåva från dom :)



Vi provade också den dress som gammelfarmor har stickat till oss,så gulligt....


Finns även en kofta men den va lite stor ännu..

Jag morsan i familjen skulle ju ta och göra kroppkakor idag vilket jag gjorde också, det gick väl sådär men dom går och använda, jag fick lite middag idag Thobias tycker ju inte om...Dom smakade som farmors som tur va :P titta själva hur dom såg ut innan dom blev kokta :)  För övrigt så känner jag mig väldigt vuxen haha, nu har jag även gjort kroppkakor...


Ganska okej va?

Viggo har varit lite arg idag, eller vi tror han haft lite magknip första gången han skrikit såhär mycket, men nu börjar han bli som vanligt igen, tur att han är så snäll annars för det är verkligen påfrestande att höra ett barn skrika och man inte kan göra något....
Nu är det läggdags så godnatt och sov gott...


Mys med morsan i soffan..

Kommentarer
Postat av: Åsa

Skön stil han har på kortet när han ligger hos dig ;-)

Varför gillar inte våra karlar kroppkakor? Åke avskyr å jag tycker det är kanongott. Tvingar han vid enstaka tillfälle bara för jag själv är sugen...

Vad har du i? Jag fördrar gör alltid med fläsk å stekt lök, gillar det bäst.

2008-12-18 @ 12:10:17
Postat av: Julia

Lämnade bara en liten kommentar så du vet vilka som läser^^

sööt bebis!

2008-12-18 @ 12:21:03
URL: http://juliaalindblad.blogg.se/
Postat av: Linda

Åsa: Jag har stekt fläsk och lök i..det e gutt de :) hur har ni det? växer magen? ;)



Julia: Vad trevligt att du lämnade ett avtryck :) ja visst är han söt :P

2008-12-18 @ 19:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0