9/5 Åskan

Hu ajaj va de åskade inatt och ni som känner mig så är jag livrädd för åskan. Viggo han sov hela tiden märkte inte att huset skakade och att jag satt och skakade i sängen...

Igår va de morfars födelsedag vi ringde och väkte han 06.20 trodde ju att han va vaken men han va visst ledig (sorry)


Stolt morfar som blev 44 år igår! Fina slingor han har va ;) haha

Åter till vad som hänt! Viggo har länge trälat om å komma runt från rygg till mage och idag på morgonen gjorde han de, Pappa hade lagt han på rygg på filten på golvet och när jag kommer in så ligger han på mage och tittar på mig och ler, du blir man lycklig!

Igår så va Jesse och Chrille här vi grillade och skrattade, har nog inte skrattat så mycket på länge, Karlsson har alltid sådana komentarer till allt så man blir tokig! haha

Vet inte riktigt vad jag ska skirva mer idag, vi ska till Frida och Ronny ikväll med där vi ska grilla och ha de trevligt! Alltid lika roligt vi får se om Thobias får en unge till idag, de fick han ju sist!

I morgon är det Görans födelsedag! Grattis till han..


Just de, jag brukar alltid sätta på datorn på morgonen när jag vaknar då går jag ut på barometern för att läsa om de hänt något och igår hade de visst de, SERIÖST va sysslar Bodabruk spelarna med??? Det är fotboll dom ska spela inte hålla på å misshandla folk, iofs så förvånade de mig inte.
Morbror Johan vann "seriefinalen" mot Johansfors det va bra!

Jaja ha de så trevligt idag alla, nu ska jag forstätta baka lite!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0