23/6 Utomhusbad

Idag har Viggo badat ute i sin badbalja för fösta gånge. han tyckte de va lika kul som vanligt att bada :)

Morfar har också varit här på besök idag, fick köra hem han fter halv tre då jag skulle åka till o-hamn för att få nya däck pålagda på fälg och bil.! tack för hjälpen Ronny!

Morfar hade köpt lite kläder till Viggo, dom va fina.

Lillkillen gör tappra försök att ta sig farmåt nu :) han är jätte söt tar nog inte många dagar nu innan han kryper riktigt så kul :)

Han ligger just nu på golvet och jagar dosan till tven..haha så otroligt sött det är att se

Imorgon ska Viggo och jag åka ner till sommarstugan och vara hos farmor och farfar till på fredag. Och på lördag åker vi ju till ullared jippi, ska bränna en skiva ikväll som ska heta Ullared sommer 2009 :D hahaha

Kommer inte ha tillgång till något internet dessa dagar jag är iväg så uppdatering blir de inte!

har inte så mycket att skriva mera så tack för mig!





Efter badet så använde vi den fina badrocken :)



Kommentarer
Postat av: frida

cd-skivan låter toppen ;)

Fin kläder han fick.

Viggo så söt när han badar

2009-06-24 @ 07:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0