11/6 Mycket

Jaha även denna dagen börjar lida mot sitt slut. Jag började dagen med att cykla en mil sen blev det mammaträff och prat med tandläkaren, dom sa att man skulle börja borsta tänderna så fort dom kom upp, så ikäll va de första gången Viggo fick smaka på bamsestandkräm och ha en liten tanborste i munnen!

Han hade vuxit ännu mera nu, han vägde 8320g och va 67,5 lång.

Efter vi varit på BVC så pkte vi hem och åt lunch och sen vidare till affären och Frida, när jag skulle betala maten jag handlade så upptäckte jag att jag inte hade mitt kort i plånboken, det va borta! Hittade de ingenstans så antagligen så tappade jag det när vi va i Mönsterås igår, kortet är spärrat och jag får ett nytt nästa vecka. klumpiga jag!

När vi kom hem så klippte jag gräset, och jag kunde klippa nästan allt bara lite på den lilla gräsmattan som blev kvar, Viggo tyckte de blev tråkigt att sitta och titta på morsan när hon gick och gick dock så satt han och sa inte ett ord på nästan 1 ½ timme! duktig kille man har....

Imorgon är det fredag och helg. På lörda ska vi åka på marknad och på kvällen kommer Jesse och Chrille, va ett tag sen nu men vi ska äta lite och planera midsommarafton! trevligt.

Tack för idag.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hej! Ja, eller man kan ju inte veta säkert ;)

Förra gången var vi också stensäkra på en tjej men ut tittade en kille! Jag vill bara inte skriva h*n eller den, det känns så opersonligt. Så det är en lillasyster tills hon kommer ut och kanske är en lillebror ;:)

2009-06-14 @ 09:48:19
URL: http://alexandersliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0