9/8 Jösses

Herregud vilket kalas det blev igår!
Frida och jag hade ju bestämt att vi skulle gå ut, har ju inte varit ute på krogen på typ 2 år, vi började här hemma vid halv 6 och göra oss iordning inför middag inne i Oskarshamn på Lilla krogen klockan 20...
Båda va på bra humör och vi tog ett par öl lite vin innan vi åkte, vi hann faktiskt med varsin mintu också :D

Väl inne i oskarshamn så gick vi och åt, beställde kycklingfilé planka men vi fick fläskfilé istället, jaja skit samma det va gott det med (inget GI igår). På Lilla krogen jobbade en tjej från Fliseryd så när vi ätit upp maten så sa vi till henne att vi fick fel och gullig som hon va kom hon ut med lite glass till oss (gratis är gott) :P

Sedan gick vi vidare och tog varsin drink för att sedan gå in på apollo och svänga våra lurviga..haha det fick vi göra med och vi hade gott om plats för de va nästan bara vi där, iaf på dansgolvet :D haha men kul hade vi..Blev ett par mintu där inne med....sedan satt vi och pratade en stund om att även om man vet att man inte har barnen så är det ändå något som säger inne i kroppen att man är mamma dvs lite mer ansvarsfull....

Vi ringde Thobias och han skulle komma och hämta oss, skulle bara ta med sig Viggo med såklart, och vi gick och skulle köpa en pizza.. Jag sa till Frida att jag ska nog inte ha för jag blir bara dålig då när vi ska åka bil sen, men smakade pizzan och den va god så åt e bit till vilket jag fick sota för när vi kom till Fliseryd..hahah behöver inte gå in på de..

Men fy vad jag har varit dålig idag men min älskade sambo kom upp till mig vid kvart över 8 och sa, -du jag tror jag åker till mamma och pappa idag för du orkar inte göra något idag va? mycket riktigt jag orkade inte göra så mycket har mest sovit och varit i solen...haha..

Saknar mina älsklingar nu dom kommer kanske hem om ett par timmar, men jag har iaf klippt gräset nu i em så kroppen börjar räta till sig!

Men jag hade en helt underbar rolig kväll igår trots baksmällan idag!!!

Avslutar med ett kort på pinglorna!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Fasen vad gutt att gå ut o bara släppa loss. Det lär ju dröja innan man kan göra de.. Vi försöker iaf gå ut o äta o göra massa saker med varandra nu innan bebisarna kommer, sen blir det lite svårare..



Skönt att du har börjat jobba lite förstår jag. Perfekt att dela ut tidningar, då har du ändå hela dagarna lediga med Viggo.



Ja jag e hemma nu, såå skönt. Jag ska inte jobba på hhur länge som helst känns det som ! Ja vi får ju ta en fika nån dag !



KRAAAM

2009-08-09 @ 21:02:27
URL: http://sofien.blogg.se/
Postat av: Mormor

Haha,vad kul för er att komma ut lite, det andra behöver vi inte kommentera.....Tss.

2009-08-10 @ 09:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0