28/4 Film

Nu på morgonen va jag ute och gick med Christin, Viggo fick vara hemma med pappa men jag hade med mig den andra lilla bebisen :)

Dagarna går och går, inte klokt att Viggo redan har blivit fem månader, man hinner inte med! Han fick smaka potatis/majs och nötkött igår, de tyckte han va gott. Han äter mer och mer mat nu inte så mycket ersättning känns lite konstigt att han inte äter lika ofta som förr, fast det är väl så de ska vara :)

Filmen som jag lägger upp är så gooo..


Hoppas ni fick ett leende på läpparna!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vad söt han är :)

Håller verkligen med dig om att tiden går för fort!

2009-04-28 @ 13:18:30
URL: http://alexandersliv.blogg.se/
Postat av: frida

så go han é. vilket gosigt skratt... de känner jag igen ;)

2009-04-28 @ 13:35:37
Postat av: Morfar

Vilken go kille o de syns att han har aptit.

2009-04-28 @ 14:19:55
Postat av: Linda

Anna: Jo visst är han söt!



Frida: ja man kan ju tro att det är dig han skrattar åt ;)



Morfar: Tycker du han är tjock? ;)

2009-04-28 @ 21:25:06
Postat av: Mormor

Ååh,vad härligt det är när man hör honom skratta så,när man har hört det en gång gör man allt för att få höra det om och om igen!

2009-04-29 @ 07:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0