15/9 Undrar

Jaha i lördags va de sagt att bebis skulle komma och vi har fortfarande inte sett den :) Det! känns sådär att gå över, hade nog hellre gjort det med Viggo och att denna kommit lite tidigare..men jag kan inte göra så mycket åt saken bara gilla läget!

Vad har hänt på en vecka då, jodå i fredags va morbror Johan,Jesse Viggo och jag på leos lekland, killen bara älskar det stod och skrek efter esse och oan hela tiden :) Jodå jag kröp lite i gångarna ´jag med men det resulterade i att jag troligen fick en infektion i benet, ska visa er varför snart...

Så lördag morgon när jag vaknade trodde jag att jag fått en propp i vaden, vi fick åka till kalmar där dom gjorde ett ultraljud på benet men allt va som det skulle!

Nu väntar vi med spänning på att bebisen ska titta ut jag spricker lixom snart!


Efter jag haft strumpor i 4 timmar....




Kommentarer
Postat av: Morfar

Vi väntar med spänning också, nu sticker vi strax till Turkiet. Vi hörs. Många kramar från Morfar o Ingela.

2010-09-16 @ 08:15:27
Postat av: Linda

Ja vissa har det bra :) Sköt om er så slänger jag iväg ett sms om den behagar komma ut inom en vecka :)

2010-09-16 @ 08:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0