29/4 Tatton botta

Haha, börjar de bli tjatigt tror ni? både ja och nej det är ju så mysigt när han pratar..
Vi va på speedway i tisdags han tyckte de va roligt, så fort dom körde förbi kurvan där vi satt så började han att skratta och ni skulle sett när dom körde ut med traktorerna och sladdade banan. Han sken upp som en sol! och inte nog med det han skaffade sig en liten tjej också..Han gick fram till henne och tog henne på handen, (hon kankse va 3-4 år) och då strök hon Viggo på kinden :) sedan gick han inte därifrån så söt

Idag är vi nere hos mormor för jag ska kilppa mig, sedan ska vi kolla på morbror när han spelar fotboll iaf en halvlek, jag ska ju jobba i morgonbitti så de blir inte så länge..

Sedan han Viggo va sjuk stämmer inget som har med rutiner att göra, han vill inte äta frukost och han vill inte gå och sova om vi inte ligger hos han..Och det resuterar ju i att jag eller Tobbe somnar också...Snacka om slut..

Annars är allt som vanlig, jobb osv...
Bebis mår bra verkar de som iaf den lever rövare på kvällarna, på dagarna känner jag inte något har väl fullt upp, jo jag känner att magen (redan) är i vägen..suck
Ställde mig på vågen med idag..SUCK +7 kg what the fuck, jag fattar inte denna gången rör jag ju för faen på fläsket och jag äter regelundet..
Så tråkigt...

I morgon är det valborgsmässoafton och vi ska fira den med Jesse och Anders det blir säkert trevigt kommer nog vara lite stressad bara :) Jobar till 17 ju..men men, gilla läget!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Matchen som vi tittade på Vissefjärda -Konga slutade med seger för Vissefjärda med 2-1.

Viggo han börjar i tid med tjejerna!

2010-04-30 @ 06:31:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0