12/5 Kalmar

Idag har Viggo och jag varit med Frida och Lucas på sjukhuset, Lucas föddes med blåsljud på hjärtat men det fanns inget nu så de va ju bra!
Vi hann även ta en tripp till IKEA och inhandla dirverse saker, lite skålar, muggar och fler haklappar...
Våra barn har varit exemplariska (stavas de så?) dom har inte gnällt eller något känns helt underbart.
Fast på väg hem så hade Viggo ont i magen, han bajsade HÅRT så nu när vi kommit hem så har han varit lite gnällig hoppas de går över pappan i familjen jobbar ju em denna veckan, han kanske va lite trött också, inte sovit så mycket heller.

Imorgon ska vi åka och fika i Mönsterås med dom andra mammorna. Det är väl de som är planerat för i morgon..
På torsdag ska vi göra avtryck på öppna förskolan! och på em så ska jag ta mig ner till mamma (mormor) för att tillbringa helgen där hemma. Thobias kommer väl ner på lördagen då det är strippen, jag skulle med vilja åka på de men vill inte ha med mig Viggo så de får bli å vara hemma.!

Jag har även varit duktig och rensat ett kökskåp, köpte lite burkar på IKEA och jag tänkte att lite ordning måste jag nog ha nu, typiskt att jag skulle tappa en vas och så jag skar mig på fingret...gahh....
Vi fick även 6 muggar av Frida tack så mycket för det! Ska inviga dom sen är sugen på kaffe!


Kommentarer
Postat av: Sofie http://sofien.blogg.se

Heeej ! Jag visste inte att du hade en blogg ! Ska följa den nu då! :D är allt bra med er Linda ? tänkte på en grej, vi har inte setts eller pratat sen studenten. Helt sjukt. Tiden går för fort, blir rädd !! KRAAAM Sofie

2009-05-13 @ 22:04:13
URL: http://sofien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0