9/3 Solen...

idag har solen varit framme.! Visst blir man mycket gladare och piggare då? Och inte nog med det så vaknade jag redan klockan 06.00 idag och då trodde jag klockan va typ 8 för de va så ljust ute, härligt vatt vi går mot ljusare tider nu tycker jag...Men eftersom inte Viggo va vaken vid 6 så somnade jag om igen och vaknade vid 8 då slängde vi iväg ett sms till tant Jesse för att fråga om vi skulle ut och promenera idag...
Vi fick tillbaka vid halv 10 då hon vaknat, så vi packade ihop barnvagn och hunden i bilen så åkte vi till Mönsterås!
Vi gick en bra runda ca 7 km, men det känndes inte som de va så långt när man har någon att prata med..hade vi gått själva så hade nog kännts (stavas de så?) som om vi aldrig skulle komma fram...

Vet inte om jag har skrivit att Viggo skrattade riktigt för några dagar sen, tyvärr han jag inte filma allt bara en liten snutt och jag ska försöka lägga upp den här nedan...

I morgon ska vi babysimma igen och pappa ska också med, det blir roligt tycker Viggo och jag...

hmm, det går inget bra med uppladdningen av filmen..suck

MVI 0069 Tillagd 0:31 [ÖVERSATT] MVI 0069


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0