2/3 Fotografering

Gud vad tiden går fort vi är redan i mars, jag tycker det är skönt för nu börjar vi gå mot vår och varmare tider.

Jag och Viggo har ju som ni vet varit hos mormor och Göran i några dagar vi har haft sällskap av Moa och Marie, det har varit himla trevligt och jag lovar jag har hur mycket bilder som helst att lägga upp :)

På onsdagen så hade ju vi ju besök av mammagruppen, dom va här och fikade vi hade himla trevligt :) Till och med pappa Thobias kom hem en sväng men jag vet inte om han kännde sig lite utanför :P han drack iaf kaffe med oss tihi...
Efter att alla åkt hem så bar det av neråt, till Mattias och Ida där skulle vi möta upp Marie och Moa för lite fotografering. Mattias är grymt bra på att fota, tack för alla fina bilder...När vi hade tagit lite kort så fick vi god mat potatisgratäng och biffar..mums...

Så när vi fått i oss maten så åkte vi hem till mormor och Göran. Och på torsdagen så åkte vi till Kosta för att kolla lite på outletten, och även käka lunch med mormor och hennes arbetskamrat Åsa. Vi hittade lite kläder, dom hade fått in mycket mera barnkläder nu så dit bär det av igen snart :)

Jag passade på att åka till min farmor och farfar lite på torsdagskvällen, där vi satt och pratade om glasögon :) vilket resulterade i att jag på fredagen åkte till Thelins för att göra synundersökning och få nya glasögon (vilket va på tiden)
tur att man har så snälla farföräldrar...därför blir det att åka ner till alla i helgen igen och då ska vi åka till Morfar också kanske kan parera in så vi går en runda till på outletten :)

Lilla hunden Lukas har fått våtexem så han är halft rakad :D Vad är det som har hänt mer? jo, just de vi va ute och promenerade i lördags fm, solen sken och mina ben va rätt pigga vi gick en runda på 6,3 km och jag höll tempot uppe vill jag lova, backit och dant va de med, när vi hade ca 200 meter kvar så kännde jag inte benen dom va bortdomnade :D  då va dom inte lika pigga längre haha, skönt efterår när vi satt i solen och drack kaffe...

Igår kväll va faddrarna på besök, vi åt tacos (som vanligt :P) och kollade på beck...Chrille va lite snorig så han satt med sina pappersservetter, vi spelade även lite Nintendo 8-bit..

I dag tar vi det lungt bara tvätten som vi tar hand om, i morgon ska vi först åka till Christin och Anton på fika och sedan åker vi med dom på simmet, trevligt...Onsdag är det träff igen med mammagruppen hos Ewa och Malva, och på torsdag är det öppnaförskolan, fredag åker vi så veckan är klar..

Nu ska jag lägga upp lite kort som vi tog...
Ska bara säga en sak till, jag va ute och sprang igår..de ni!! :-D








Här är alla 5 generationer, tyvärr är Viggo sovande..

Alla dessa bilder är tagna av Mattias grymt duktig...
Lägger upp fler någon annan dag det tar sån tid att ladda alla bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0