Vistelsen i stugan

Viggo och jag åkte ju till stugan för att hälsa på hans gammelfarmor och gammelfarfar i några dagar, jag tänkte passa på å fixa brännan lite med :)

Vi kan inte säga annat än att vi blev uppassade det blir man alltid när man kommer till farmor och farfar. Vi hade även Lukas med oss han tyckte nog inte de va lika skönt som oss då han fick sitta fast i kedjan för det är en massa andra hundar och så där så han kan inte vara lös.

Morfar och morbror kom också på besök på torsdagen och vi solade och badade iaf jag kan ni tänka er de? Det va typ 15 grader i havet och kan säga att de va rysligt kallt, men nu har jag iaf badat för fösta gången iår!

Här får ni se lite bilder!


Lukas har aldrig tyckt om att bada men nu helt plötsligt ville han inget annat!


"Stranden"


Nybadad burrrrr


Gammelfarmor och lillkillen


En del av stugan!


Gammelfarfar och Lukas tar en liten lur


Viggo njuter på altanen!

Det va allt jag hade från dessa dagar!

Kommentarer
Postat av: Sofie

mmm det ser underbart ut ! Skönt att bara komma iväg.. Gutt att handla på ullared, det var ju inte lite ni shoppat ! Jag har snart semester så vi kanske skulle kunna ta en fika någon dag ?! KRAAM

2009-06-29 @ 20:53:18
URL: http://sofien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0