1/7 Vanlig dag

Idag har det varit en helt vanlig dag (nästan) vi va och träffade farbor doktorn på fm idag det va 6månaderskontrollen men eftersom läkarn va sjuk när Viggo hade tid så fick vi ta den nu istället, allt såg bra ut. Inget att klaga på dock sa han att Viggo va en livlig pojk, killen ville inte riktigt ligga på rygg så han fick lyssna på hjärtat utan han vände sig om hela tiden...

Innan vi åkte till Mönsterås så åkte vi till Frida och co för att ta en liten promenad, suck va kvavt de var jag blev genomsvett haha...men skönt va de med..

Jag brukar inte hoppas på att de ska åska då jag är livrädd när de drar igång men nu BEHÖVS de verkligen det är olidligt hörde att mamma/mormor och dom hade haft ett riktigt oväder...uscha

jaja lägger ut lite bilder från en vanlig dag i skogen...

Missade att ta kort när Viggo rev ner tv-spel, pappas glasögon, blomkrukan............ja ni hör vårt hem kommer se ut som ja jag vet inte vad, vi kommer få plocka bort allt om vi vill ha något ifred :D men det är så de ska va och vi tycker det är jätte kul, sitter mest och skrattar åt han..haha


En utslagen kille


En annan utslagen kille





2 min med flugsmeckan bläää


Kommentarer
Postat av: frida

säger bara en sak en massa text och bilder får det nu bli på din blogg lääänge sen sist du skrev ju... ;)

2009-07-14 @ 21:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0