12/2 Verkligen vinter

fy bubblan va snö de har kommit inatt och idag, det snöar fortfarande...vaknade vid 2 draget inatt av att det blev så ljust i rummet, då åkte dom och plogade vägen.. :P...idag har vi varit på FG massage för sista gången, Viggo gillar det....han somnade som en stock efteråt...

Nu har det varit fyra veckor i rad så nu ska de bara vara en gång i månaden (tråkigt) men vi bestämde att vi skulle ses hemma hos varandra nu i veckorna, det tycker jag är bra...

Jag vägde och mätte lillkillen idag med, han väger 5940g och är 60 cm lång inte illa de inte...Vi sitter och väntar på att pappan ska komma hem, han sa att han skulle vara hemma till 5..men vi ser ingen pappa och maten är färdig så jag äter...(som vanligt) ;)...

När jag lagade mat så la jag Viggo på magen på golvet kolla på dessa bilder..


å hej.....


Nu kan han snart vända sig..vilka framsteg :)

När pappan kommit hem åker vi till Liselott och pinnen för lite fika...

tjoong

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0