22/12 Barnvakt V 26 dagar

Jo nu va det ett tag sen vi uppdaterade men jag har inte haft tid känns det som nu innan julen kommer till vårt hus, jag kan inte säga att jag har så mycket julstämning i kroppen...känns som om det är höst tycker jag blåser nästan storm ute ju!!

Vad har vi gjort nu dom här dagarna som gått då? I fredags va vi hos våra vänner tant Jesse och farbror Chrille som vi redan vet sen innan så tycker Viggo om att vara hos dom...


Titta så mysigt dom har det!!

Lördagen bar det av till stora staden för att inhandla dom sista klapparna och fyy f**n vad det va folk trodde jag skulle svimma bara vi åkte i bilen :D men vi gjorde allt ganska snabbt ändå Viggo skötte sig som han skulle llika snäll som vanligt, Vi va inne på Media Markt och lill killen bara låg och tittade på allt i från vagnen :)

Söndagen va pappa och jobbade och vi andra i familjen julstökade lite till...gjorde lite julgodis och så...

Måndagen började med att pappan och mamman i familjen gick upp klockan 9 medans deras son låg kvar och sov, (så de brukar vara). Pappa åkte in till den stora staden igen för att antagligen köpa julklapp till mamman :) han fick även köpa en julskinka och lite saker till julgranen...Mamman och sonen skulle till BVC för att väga och mäta och snuffe hade gått upp lite till nu väger han 4350 g och är hela 54 cm lång...gud va fort det går, det är inte klokt han har snart varit ute i verkligheten i en hel månad!!

Efter vi varit hos BVC så åkte vi åter igen till våra vänner, för mamma skulle göra några ärenden...Eftersom jag inte hade vagnen med mig så fick Viggo stanna hos farbror Chrille medans jag och Jesse gick på köpingen  som dom kallar det... När vi kom tillbaka 40 minuter senare så sov lillgrabben som en stock på Chrilles mage, precis som på bilden där uppe...Det är vad som hänt typ...

Nu är det snart julafton och vi får se om vi hinner skriva mera annars får ni alla ha en God Jul!!








Kommentarer
Postat av: Morfar

God Jul o Gott Nytt År önskar Morfar o Ingela

2008-12-25 @ 12:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0