30/9 HON är här !

Det blev en flicka! Våran söta älskade lilla Elly med mörkt hår kom den 27/9 kl 15.18 och vägde då 3650 och va 51 cm lång helt fantastisk..

Förlossningen gick bra, fort faktiskt från det att jag började ha "riktigt" ont tills hon kom tog det 1½ timme.
Eftersom vattnet gick natten till lördag så hade vi fått en tid för igångsättning kl 9 på måndags morgonen, jag hade dock kännt lite hemma innan vi åkte in men inget som gjorde ont..

Så när vi kom in så kopplade dom CTG allt såg bra ut och Tobbe gick till pressbyrån och köpte tidning och yatzy :D Vi spelade mellan värkarna läste lite och så...hade det mysigt inne på förlossningsrummet..

orkar inte skriva hela förlossningsberättelsen nu men jag lovar att den ska komma..




Viggo är stolt och hade velat lägga sig brevid :)

Kommentarer
Postat av: mia

åh så mysigt!!!!! sjukt avis!

2010-09-30 @ 22:51:09
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Christin

Samma här, vill också ha!!! :)

2010-10-01 @ 05:19:40
Postat av: Mormor

Hon är så fin älskade lilla Elly!

2010-10-01 @ 07:00:39
Postat av: frida

Super mysigt é de. Skönt att det gick bra. kram

2010-10-01 @ 07:55:22
Postat av: Birgitta Henningsson

Hejsan Linda och Thobias.

Grattis till den lilla tösen,vilka underbarn ni har.

Hittade eran Blogg av en händelse,verkligen en bra och fin blogg,jätteroligt,du har rätt ett bra sätt för anhöriga att följa er tycker jag.Jag är så glad för er skull,hoppas ni alla mår bra.

Hälsningar Birgitta och Sten. Var rädd om er.Kram

2010-10-20 @ 12:55:57
Postat av: Malin

Nu som först hittar jag er fina blogg! Vilken underbart söt liten elly ni fått! Stor kram

2010-10-21 @ 07:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0