2/9 Utvilad

Idag vaknade jag 05.20 och kännde mig riktigt utvilad, med tanke på att jag sov som ett a*sel natten innan med massa förvärkar och skit så va det underbart att vakna idag.. Det är så otroligt skönt att Viggo sover i sin säng hela nätterna vi får plats i sängen då :) Han ligger och sussar fortfarande och T har åkt till jobbet, jag har ätit 2 knäcke och druckigt kaffe..

När jag lämnat Viggo på dagis åker jag till "esse" för att äta frukost med henne!
Hon är guld värd!

Viggos morfar undrade om han fick komma och hämta Viggo på fredag så dom kunde mysa tills på lördag så då blir vi av med vår ögonsten.. :(

Nähe nu ska jag stryka lite tvätt medans den lille fortfarande sover..jag har sådan energi idag! HÄRLIGT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0