24/9 Envis

Snacka om att inte vilja komma ut!

Igår när jag va på MVC så va min riktiga BM sjuk, men tjejen jag fick istället va jätte bra..vi gjorde allt som vi skulle och när hon kände på magen vad huvudet va så sa hon att det inte va rörligt längre+att det hade sjunkt ner...

Hon ville även göra en innre kontroll för att"reta" lite, och när hon börjar känna tittar hon mig i ögonen och säger "Jag känner huvudet" WHAT! då svarar jag, kanske skulle åka hem och packa väskan då?!

Med andra ord är jag öppen några cm men bebis trivs bra, hade några värkar igårkväll men dom gick över, vi får se vad dagen har att erbjuda, mycket promenader iaf! så kanske det sätter fart..

Det som ororar mig lite nu är att det kanske går liiite för fort eftersom jag inte kännt något särsklit nu! Så skönt att ha väskan packad!

:D haha Med Viggo va den packad 2 veckor innan BF och vi packade den igår kväll BF+12 haha

ha en trevlig dag..

Kommentarer
Postat av: mia

hahah nu om någon får du våldta mannen så har du ungen ikväll =)

2010-09-24 @ 08:04:49
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Anonym

Nu håller vi tummarna så det knackar för er att den lille kommer ut i dag....

2010-09-24 @ 08:38:31
Postat av: Anna-Karin

Oj oj oj spännande värre. Kanske har en bebbe innan dagens slut :-)

2010-09-24 @ 09:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0