20/9 Blommor

Åh vad jag blev lycklig när min älskade sambo kom hem i fredags, han hade köpt en helt underbar bukett med rosor till mig! Stor va den också!
Det gjorde att jag piggnade till lite, är som ni säkert redan vet efter allt tjat fruktansvärt trött på att vara gravid, det är jätte mysigt i många lägen men inte längre..
Jag kan inte ta på mig stumpor själv längre, och man har inte balans att stå på ett ben utan att falla framåt..Hoppas det händer något snart!

Viggo mår iaf bra, han pratar verkligen HELA tiden är det inte "mamma, aonton onna?" = mamma Anton gunga?
så är det traktorn, muuu, dä mä muuu....ja allt! Extra söt är han när han ska gå upp och ner för trappen, "Goggo upp" eller "Goggo nee"

Nu ska jag åka och panta lite flaskor och handla lite innan jag hämtar gullungen på dagis! <3


Kommentarer
Postat av: mia

så söt sambo du har.. din stackare vet exakt hur du känner dig.. har du åkt än till IKEA?? eller plannera in någon dag du ska skämma bort dig. om de är någon dag ungen dyker upp så är de den dagen man ska göra något för sig själv eller helst inte vill att barnet ska komma ;-)

Viggo verkar ha förlåtit alicia för tutt incidenten.. han kom fram och pratade med henne idag =)

2010-09-20 @ 11:35:49
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: Linda

vilken tur :) han hade visst varit lite tjurig idag för han skulle göra allt som anton gjorde samtidigt vilket inte hade gått så bra! hur gick det för er?

2010-09-20 @ 21:09:46
Postat av: mia

jo det gick kanon bra.. hon gav sig iväg på egen hand och undersökte allt..barnen iaf de lite äldre var helt galna i alicia och skulle krama och bära på henne.. så igår så sprang hon omkring här och asgaravde du vet de där skrattet ända från magen , i 30-40 min utan att vi kittlade henne eller något utan allt var så roligt så hon höll på o döö.. så ska bli spännande o se hur hon reagerar när hon är längre än en halvtimme..



hur går de me dig då? jag tippar på en tjej, för de verkar alltid vilja stanna kvar längre i magen av någon anledning =)

2010-09-21 @ 07:18:51
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0