8/10 Stockholm

Pappan har redan flytt fältet :) haha nädå han är bara i stockholm över helgen för att titta på NHL hockey som spelas i globen..
Vi är hos mamma över helgen för att slippa vara själva...Barnen sover som små söta troll och vi kollar på idol och spelar yatzy!

Vet ni jag har minskat 17 kg på 12 dagar!!! fast jag ser ändå ut som biggest looser! men det ska de bli ändring på ska ni veta! Jag ska se ut som jag gjorde när jag träffade han som gjort att min mage hänger :D så snart är det dags att sätta på sig spinningskorna som står och väntar på mig...
Du Mia, är instruktörerna bra i oskarshamn? dom är så tråkiga mönsterås jag vill ha mycket pepp?!
I Emmaboda va dom sjukt bra jag saknar det gymmet och alla andra pass jag va på

Men nu ska det sättas igång igen för nu finns det inga mer bortförklaringar jag SKA bli "smal" igen eller iaf nöjd med mig själv!

Kommentarer
Postat av: mia

japp.. mina favoriter är josé och jerker... jose kör skiten ur dig och jerker gör samma sak fast man fattar inte de för han e lugnet själv..



fasen så kul då kommer man kanske se dig snart där

=)

2010-10-08 @ 22:44:16
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0