27/6 Sommar och sol

Nu är visst midsommar över också, den har vi tillbringat i Tylösand, vilket underbart ställe dit skulle jag kunna flytta, det var som att vara utomlands någonstans!

Tiden verkligen springer iväg och jag blir fetare och fetare, terroristen sparkar som aldrig förr men helt ärligt så är jag redan trött på detta, känns ju som jag nyss va tjock och fet och när jag äntligen börjat gå ner lite så ska jag gå upp igen, SUCK!
Fast iofs så är det sista barnet nu (om man bortser från hundvalpen jag lovat att skaffa :D) och till nästa sommar ska jag vara "smal" igen bara så ni vet..

Och vet ni?
Jag har bara 7 arbetsdagar kvar att jobba, sedan ska jag ha en lååånng semester...både roligt och tråkigt..

Bilder kommer snart, ska bara tömma kameran och lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0