19/1 Dagis

Yes! Nu har vi börjat skola in killen, igår gick de galant både pappa och mamma va med på första dagen, idag ska vi dit vid halv 2, hoppas de går lika bra idag...:)

På torsdag så flyr Thobias och jag till faster Therés i huvudstaden för att kolla på hockey och umgås med henne, Viggo får stanna hos farmor och farfar :) kul för honom, och dom tror jag :D

Ikväll ska jag ut och gå med Christin....Hade ju tänkt de igår men som ni alla vet så har mitt minne svikit mig sedan Viggo kom, och hon skulle ju klippa sig igår..men Viggo och jag tog på oss reflexer och tog med ficklampa sedan gick vi ut! iaf 25 min de ni! i skummet och skogen..

Nu ska jag röja undan innan vi drar till dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0