22/12 Nu är det jul

Jaha nu sitter jag i soffan och tittar på granen som lyser så fint, skinkan är på spisen, Thobias är hos sin chef och får julklapp, och barnen sover!

 

Idag när vi vaknade hade vi -24 ute inte så jätte skönt, men T stannade hemma idag för att det va så kallt, maskinen mår visst inte så bra när det är såhär kallt.

Jag blev såklart jätte glad, min kära sambo är ganska mycket på sitt jobb som ni vet så varje sekund som han är hemma gör mig jätteglad!

 

Idag har vi varit hos våra fina vänner i den ”stora” byn fick fina julklappar! <3

 

I morgon kommer jultomten hit vi ska fira jul med min pappa, Ingela min farmor och farfar och Johan!

Julklappar är inte så viktigt längre, när man får barn så tänker man på dom och gör allt inför julen för deras skull, visst tycker jag det är roligt att få julklappar men det är ändå inte desamma.

Det jag önskat mig är en trevlig jul med glada miner och trevligt sällskap, kanske hade det inte suttit fel med en ny dator så jag det inte behöver ta 150 år att skriva ett inlägg, ni som sett vår dator vet va jag menar..men det tror jag inte haha J

 

Nu ska jag se om jag kan lägga upp lite bilder

 

Familjen Jonsson/Weidner önskar alla som läser en riktigt GOD JUL





Kunde inte lägga in fler bilder nu det blir fel på sidorna...Julgranen har nu fått lite mer glitter!

 


Kommentarer
Postat av: Christin

Det är så jag minns mina första jular, med en äkta gran!! Fint!! Men sen spårade jag ur med glittret ;)

2010-12-23 @ 07:08:41
Postat av: Mormor



Ha en riktigt fin och trevlig lillejulafton ikväll så syns vi imorgon! Kram!

PS. Är det Viggo som har sågat granen?Hihi

2010-12-23 @ 12:35:41
Postat av: Frida

God jul på er med.

2010-12-23 @ 12:52:56
Postat av: Birgitta Henningsson

Mycket fint skrivet,jag tror ni får en ny dator av mormor, men ändå har en lugn och fridfull jul,det är ju barnens högtid. Kramar

2010-12-24 @ 09:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0