31/8 38+2

Viggo föddes 39+0 dvs om 5 dagar kan bebis titta ut.

Usch jag har haft ganska många tråkiga dagar nu, mitt humör svänger som en bergodalbana går upp och ner!
Tycker så synd om Tobbe och alla andra i min omgivning, det sjuka är att jag försöker vara som vanligt men det funkar inte..
Jag blir arg på T när han beöver gå på toa, han väljer lixom fel tillfälle fast det går ju inte att styra.. 
Men snart är det över och det ska bli otroligt skönt

När jag va hos mvc förra veckan hade jag gått upp 23 kg totalt, sf måttet va 37 och bebis hjärta slog 141!

Christin trodde ju idag men än så känner jag inget

 
När tror ni att bebis kommer?


38+0 Inte den bästa bilden men skit samma :D

Jesse tror den 2 sep
Jag tror den 3 sep


Dagis va stängt i går så Viggo och jag gjorde negerbollar...



Har glömt att säga att mamma va här förra veckan och hjälpte mig att städa, hon är guld värd!


Kommentarer
Postat av: Morfar

Tror det blir på lördag

2010-08-31 @ 11:19:48
Postat av: Christin

Börjar i natt och lill*n kommer ut i morgon :)

2010-08-31 @ 19:00:52
Postat av: Mormor

Jag tror på onsdag nästa vecka(den åttonde).

2010-09-01 @ 17:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0