23/8 I'm BIG

Yes, jag är stor nu.. Gått in i vecka 38 så kan komma när som vilket ger mig panik :)
Jag/vi har inte skrivit förlossningsplan, inte fixat spjälsängen, inte fixat Viggos säng färdigt, inte bäddat vagnen, inte packat väskan till BB, shit jag har hur mycket som helst att göra :O
Men allt kommer lösa sig, det vet jag!

Viggo började på dagis igen v 32 och det resulterade i att han sedan blev hemma hela förra veckan då snoret och febern kom som ett brev på posten. Han är också OTROLIGT trotsig både mot mig och pappa, dock är han jätte duktig med att gå på pottan..
"mamma, titta kiss" :)

Jag har visst fyllt år också, fick en massa fint jag behövde

*en assnygg brödlåda
*ett ännu mer finare kakfat
*pengar
*Klocka
*Blommor
*Blommbud
*Matberedare
*En fontänggrej som är underbart vacker när det är mörkt.

I morgon ska jag till MVC igen och se hur stor jag har blivit sist jag va där hade jag gått upp 21 kg OMG magen mätte 35 cm och bebisens hjärthjud låg på 145..det ska bli skönt att gå dit i morgon då min riktiga barnmorska är tillbaka!


Sommarn har gått för fort!

Kommentarer
Postat av: mia

åh så mysigt snart kommer den lille.. ja tror att du e alldeles sketa snygg med mysig bebis mage!

o som du säger allt de där löser sig.. de kan ju sova vart som helst =)



o karl kan man skicka ut på shopping tur o planen läser de ju inte ändå.. eller så kopierar du den gamla hehe

2010-08-23 @ 09:19:20
URL: http://www.lewandowski.se
Postat av: mia

O ja de var jätte skönt men ändå sprang vi runt och slängde i varenda stl 80 vi kunde hitta så vi kunde kolla lugnt och fint sen vad vi skulle ha.. haha

2010-08-27 @ 15:14:24
URL: http://www.lewandowski.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0