1/4 Lurad

Idag kanske man blir lurad :O haha

Jaja ska se om jag kan hinna skriva lite nu innan jag ska äta frukost och packa klart. Vi ska bege oss till Viggos farmor och farfar under påsken..Smsade Caroline igår för att höra om jag fick ta med mig tvätt, måste komma ikapp nu när vi ska vara lediga så många dagar..

Just ja, bebisen i magen mådde som fisken i vattnet, den sprattlade dom den skulle, ja allt va fint..Skönt!

Jag har köpt lite till Viggos påskägg som inte rymmer i ett påskägg..haha

Sedan har jag varit ute och gått med Christin och det är hur skönt som helst! (me like)
hahaha

Ett gått skratt förlänger livet, och det goda skrattet får jag var dag!

Nu ska jag packa klart och kolla om diskmaskinen är full...

hejochhå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0